Zielona Żywność - idealna dla sportowców: chroni mięśnie i dodaje energii.

Nieodłącznym elementem uprawiania sportu jest wysokiej jakości pożywienie, które wyczerpanemu fizycznie organizmowi dostarcza zrównoważonego i kompleksowego zestawu składników odżywczych. Zamiast polegać na wyprodukowanej przemysłowo żywności dla sportowców, dużo lepiej przysłużymy się swojemu organizmowi, jeśli sięgniemy po Zieloną Żywność.

DOSTARCZA MIĘŚNIOM TLEN, POMAGA W ICH WZROŚCIE I REGENERACJI

Zielony Jęczmień i alga Chlorella stanowią idealny wybór dla sportowców. Są bardzo bogate w chlorofil, który ma znaczący udział w skutecznej dystrybucji tlenu.

Chlorella jest nawet jednym z najbogatszych, naturalnych źródeł chlorofilu.

Badania wykazały, że sportowcy spożywający Chlorellę mają wyższą wydolność aerobową, wzrasta u nich również VO2 max (pułap tlenowy), czyli ilość tlenu, jaką podczas wysiłku są w stanie wykorzystać nasze mięśnie.

Jednocześnie Chlorella wspomaga zdrowie mięśni, ponieważ dostarcza im witaminy B12. Ta witamina nie tylko poprawia metabolizm białek i tłuszczów, przyczyniając się do budowania tkanki mięśniowej, ale także jej dostatek poprawia zdolność mięśni do regeneracji po wyczerpującym wysiłku fizycznym. Zielona Żywność pomaga również rozkładać nagromadzony w mięśniach kwas mlekowy, a dzięki swojej zasadotwórczości utrzymuje w organizmie prawidłowe pH.

ZIELONY JĘCZMIEŃ WZMACNIA METABOLIZM ENERGETYCZNY

Zielony Jęczmień łatwo może zastąpić sportowcom popularne napoje jonowe. Jest bogaty w minerały, które ciało traci w wyniku pocenia i w trakcie uprawiania sportu muszą być uzupełniane. Minerały są także ważne dla prawidłowego metabolizmu węglowodanów, które służą sportowcom jako źródło szybko dostępnej energii.

Zielony Jęczmień zawiera również potas, który zmienia glukozę w energię, wspomaga także czynność tarczycy, która wpływa na metabolizm energetyczny.

Jest znakomitym źródłem stałej energii. Ważnym bonusem Zielonej Żywności dla sportowców jest też wzmocnienie odporności. Stwierdzono, że intensywnemu wysiłkowi fizycznemu towarzyszy spadek liczby przeciwciał w organizmie, u sportowców spożywających Chlorellę ten spadek bywa zdecydowanie niższy.

Jęczmień zawiera z kolei dużą ilość cennych substancji biologicznie czynnych, których silne działanie przeciwzapalne i przeciwutleniające jest odczuwalne w zmęczonych mięśniach.